Wij helpen u graag verder

Op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur staat ons team klaar om u te helpen. U kunt ons eenvoudig bereiken via 085 0043155 of door te mailen naar [email protected]. Wij streven ernaar om e-mails binnen 24 uur te beantwoorden. Daarnaast hebben wij een fysieke locatie in Heemskerk (Timmerwerf 55). U kunt hier enkel op afspraak terecht.

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatst u eenvoudig via onze webshop. Gebruik het hoofdmenu en navigeer direct naar de juiste categorie. Selecteer vervolgens het product en kies de gewenste opties zoals hoeveelheid en kleur. Via de afrekenpagina kunt u uw bestelling veilig en snel betalen via iDeal of achteraf via Klarna.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Heeft u een verkeerd product besteld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 085 0043155. Hoe eerder u ons op de hoogte stelt van de foutieve bestelling, hoe lager de kans dat deze reeds verzonden is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Voor het wijzigen van uw bezorgadres neemt u zo snel mogelijk contact met ons op via 085 0043155. Hoe eerder u ons op de hoogte stelt van het verkeerd ingevoerde bezorgadres, hoe lager de kans dat uw bestelling reeds verzonden is.

Kan ik elke kleur laten mengen?

Afhankelijk van het product kunt u ervoor kiezen om een mengkleur in te voeren. Op de productpagina wordt dit duidelijk vermeld. Vervolgens voert u de kleurcode in. Wij beschikken over een zeer breed scala aan mengkleuren en kunnen 99% van bestaande kleuren en kleurwaaiers mengen.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Wij zijn enkel ingericht op het verzenden van producten binnen Nederland en naar België. Bent u op zoek naar een specifiek product en wilt u deze naar een ander land dan Nederland of België laten verzenden? Neem dan contact met ons op via 085 0043155 of mail naar [email protected].

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Ons streven is om de producten die voor 15:00 uur op werkdagen zijn besteld dezelfde dag te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook de verzendtijd niet halen, dan brengen wij u hier van op de hoogte per e-mail of telefoon.

Betaal ik verzendkosten?

In verband met de vele verhogingen van leveranciers en transporteurs hebben wij besloten om bij elke bestelling verzendkosten in rekening te brengen, dit is een eenmalige toeslag die berekend wordt op uw bestelling. Bij andere winkels en bedrijven zitten de verzendkosten bij de productprijzen in berekend en betaald u dus niet per bestelling de verzendkosten maar per product. Wij vinden niet eerlijk naar onze klanten. Hierdoor kunnen wij nog steeds zeer scherpe prijzen aanbieden.

Veel van onze producten zijn grootverpakkingen en wij betalen per gewicht bij de transporteur, hierdoor hebben wij voor kleine bestellingen een kleinere toeslag berekend en voor grotere bestellingen een iets hogere toeslag berekend.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

€4,95 voor bestellingen onder de €200,-
€6,95  voor bestellingen vanaf €200,-

Wat zijn de verzendkosten naar België?

€9,95 voor bestellingen onder de €200,-
€14,95  voor bestellingen vanaf €200,-

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Voorwaarden

  • U kunt een product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
  • De retourkosten zijn voor eigen rekening, u kunt dit doen via PostNL of wij kunnen dit op laten halen daar onze vaste transporteur, de kosten worden hiervan worden doorberekend.
  • Bij beschadigde producten of verpakkingen wordt de waardevermindering aan u doorberekend.
  • Gemengde producten kunnen niet retour.

Product retourneren of ruilen

Wilt u een product ruilen of retourneren? Vul het formulier hieronder in en download de retourbon. Stuur het retourformulier mee met de producten.

Retourformulier downloaden

Na ontvangst van de goederen + Retourformulier zullen wij binnen 10 werkdagen uw geld crediteren. U ontvangt hier per email een bevestiging van.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het onderstaande formulier in te vullen.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Leidt dit niet tot een oplossing?

Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op

Ons team staat voor u klaar en helpt u graag aan het juiste product voor uw klus. Neem direct contact met ons op via de onderstaande gegevens of gebruik het formulier op deze pagina.

Contact

Verfstop.nl
Timmerwerf 55
1969 NJ Heemskerk

Openingstijden:

Ma t/m Vr 08:00 – 17:00 uur

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Voor meer informatie over onze gegevensverwerking, zie ons privacybeleid.